ಪ್ರೌಢಶಾಲೆಗಳಲ್ಲಿ ಅಧ್ಯಯನ ಮಾಡುವ ಪರಿಶಿಷ್ಟಜಾತಿ, ಪರಿಶಿಷ್ಟಪಂಗಡಗಳ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಗಳಲ್ಲಿ ಪ್ರಜಾಸತ್ತಾತ್ಮಕ ಮೌಲ್ಯಗಳಾದ ಸ್ವಾತಂತ್ರ್ಯ, ಸಮಾನತೆ ಮತ್ತು ನಾಯಕತ್ವಗಳ ಅರಿವು : ಒಂದು ವಿಮರ್ಶಾತ್ಮಕ ಅಧ್ಯಯನ

By: ಗೋವಿಂದರಾಜುContributor(s): ತಳವಾರ್, ಎಂ.ಎಸ್ [ಮಾರ್ಗದರ್ಶಕರು]Material type: TextTextPublication details: ಬೆಂಗಳೂರು : ಶಿಕ್ಷಣಶಾಸ್ತ್ರವಿಭಾಗ, ಬೆಂಗಳೂರು ವಿಶ್ವವಿದ್ಯಾಲಯ ಬೆಂಗಳೂರು, 2007Description: xv, 376 ಪುSubject(s): ಪರಿಶಿಷ್ಟಜಾತಿ ಮತ್ತು ಪರಿಶಿಷ್ಟಪಂಗಡಗಳುDDC classification: K370.072 Summary: Thesis and Dissertation are not allowed for Photocopying, Capturing in Mobile and Camera.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Theses Theses Bangalore University Library
ML
Education K370.072 GOV (Browse shelf (Opens below)) Not For Loan T9238
Browsing Bangalore University Library shelves, Shelving location: ML, Collection: Education Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
372.660 44 SWA Drama games for classrooms and workshops 378.01 RAO Crisis in world higher education 891.43 JAY Study of leadership behaviour of the principals of higher secondary schools of Bangalore District in relation to their personality factors and occupational stress K370.072 GOV ಪ್ರೌಢಶಾಲೆಗಳಲ್ಲಿ ಅಧ್ಯಯನ ಮಾಡುವ ಪರಿಶಿಷ್ಟಜಾತಿ, ಪರಿಶಿಷ್ಟಪಂಗಡಗಳ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಗಳಲ್ಲಿ ಪ್ರಜಾಸತ್ತಾತ್ಮಕ ಮೌಲ್ಯಗಳಾದ ಸ್ವಾತಂತ್ರ್ಯ, ಸಮಾನತೆ ಮತ್ತು ನಾಯಕತ್ವಗಳ ಅರಿವು : K370.072 KRI ವಿವಿಧ ಧಾರ್ಮಿಕ ಗುಂಪುಗಳಿಗೆ ಸೇರಿದ ಒಂಬತ್ತನೆಯ ತರಗತಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಗಳ ಬುದ್ಧಿಶಕ್ತಿ , ಹೊಂದಾಣಿಕೆ ಮತ್ತು ಬೋಧನಾ ಮಾಧ್ಯಮಗಳಿಗೆ ಸಂಬಂದಿಸಿದಂತೆ ಕನ್ನಡ ಶಬ್ಧಸಂಪತ್ತಿನ ಗಳಿಕೆಯ ಒಂದು ಅಧ್ಯಯನ K370.072 MAH ಬೆಳ್ಳಾವೆ ನರಹರಿಶಾಸ್ತ್ರಿಗಳು : K370.072 MEE ನೈಪುಣ್ಯಾಧಾರಿತ ಮೌಖಿಕ ಸಂವಹನ ಕೌಶಲ್ಯವನ್ನು ಬಿ.ಇಡಿ.ಕನ್ನಡ ಭಾಷಾ ಬೋಧನಾ ವಿಧಾನದ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಶಿಕ್ಷಕರಲ್ಲಿ ಬೆಳೆಸುವ ಒಂದು ಪ್ರಯೋಗಿಕ ಅಧ್ಯಯನ :

Thesis and Dissertation are not allowed for Photocopying, Capturing in Mobile and Camera.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha